Autós kérdések

//Autós kérdések

Autós kérdések

Sokat jár az ügyfeleimen az eszem, és sokszor képzelem el, hogy éppen abban a pillanatban vajon hol vannak, mit csinálnak. Ez egy egyszerű gyakorlat, ami megkönnyíti számomra, hogy közelebb kerüljek hozzájuk, jobban megértsem őket, és így hatékonyabban is tudok velük kommunikálni.

Például azon is szoktam merengeni, vajon mennyit ülnek autóban?

  • Mikor ülnek autóban?
  • Hol kell vezetniük?
  • Mennyit szenvednek dugóban?
  • Milyen az autójuk?
  • Kik ülnek velük még a kocsiban?
  • Tudnak-e könnyen parkolni?
  • Mennyire függenek az autótól?
  • Általában milyen állapotban ülnek a kocsiba?
  • Mit tudnak vezetés közben elintézni?
  • Mit tudnak vezetés közben megtenni?
  • Mennyire befolyásolja a napirendjüket a volán mögött töltött idő?

Elgondolkoztál már azon, hogy ez mi mindent meghatároz az ügyfeleiddel, vevőiddel való kapcsolattartásban? Hiszen aki autóban van, nemigen tud például Facebook-bejegyzéseket olvasgatni, messenger üzenetekre érdemben reagálni. De ugyanígy nem tud webáruházakban szörfölni, válogatni, megfontolt döntéseket hozni. De a gondolatai kalandoznak, és ha épp egy döntés előtt áll, lehet, hogy épp ilyenkor jut el odáig, hogy képes legyen végre választani két lehetőség közül. Más csatornákon és másképp lehet hatni rá. Ráadásul vezetés közben erősen osztódik a figyelme, az agya egészen más állapotban van és egészen másképp érzékeli a beérkező információkat.

Érdemes mindezt figyelembe venni, hiszen komoly hatással lehet a tevékenységedre, a hatékonyságodra és az eredményeidre.

By |2019-02-10T06:26:08+00:00február 10th, 2019|Categories: Egyéb|0 Comments